Mobilblogg - Hej bloggen. Förlåt så hem...

Mobilblogg - Hej bloggen. Förlåt så hemskt mycket för dålig uppdatering, datan har kraschat typ och har bara kollat massa filmer, sovit och ätit hemskt lite idag. Så därför sitter jag, pappa och brossan i bilen påväg till donken. Gött. Min mage har kurrat i 8 timmar! Äntligen!!!! Imorgon blir det skola, tisdag barnvakt, onsdag barnvakt och resten av dagarna skall jag bara pluggggga och chilla! På onsdag skall jag köpa en stickad Ester Elenora sjal från Raglady. Vilken färg tycker ni? Ljusrosa eller Grå? Nu skall jag beställa mat. Kan inte skriva mer. Puss


Kommentarer
Postat av: julia j

Asså vanessa om det på saras blogg..Du behöver väl inte bry dig? Dessutom så skojade jag. Jag skriver inte det. Asså det är inte ditt ord om du tror det.

2010-09-20 @ 20:35:10
URL: http://juliaofswedeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0