Hambögööö

Tjaaaa. Nu är jag hemma från barnvakts sittandet. Idag var det skönt. Jag kom dit, kollade på TV med barnen sen somna jag, haha? Hur lyckas jag. Sen låg jag och frös när jag hade min skinnjacka på mig? Så jag fick en filt men det hjälpte såklart inte -.- Tror jag är sjuk. Buhuuuu! Iallafall, imorgon skall jag ha vinterjacka på mig i skolan, om jag äns går. Nu gör mamma hamböögööö (hamburgare) Mummaa! På tisdag nästa vecka drar mammi och pappi till NY med 2 andra familjer i en vecka. Ni kan ju bara gissa hur mycket saker jag önskar mig! Nu skall jag äta, sen plugga spanska, duscha, TV och lägga maaaaj! Pusssss
Blus från Zara jeans från H&M, Klocka från Triwa + primes, skinnjacka, Ester Elenora halsdduk och Juicy väskaa
Facelook: Inget smink, Juicy parfym, hår utsläppt i sidbena!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0