Biologi

Tjaa! Nu är jag fortfarande hemma hos Agnes, vi har precis kollat klart på Titanic. Den var ju bra! Som vanligt. Till middag åt vi köttfärsåååås. Mummaaa! Innan middagen var vi på Stadium XXL och dem köpte gymnastik kläder + skor osv.. Efter det var vi med hennes 6 kaniner och städade och lekte med dem. Mys. Nu är mamma snart här. Då skall jag hem, duscha, sätta på mig min Juicy, lägga mig i sängen och plugga Biologi. Efter det skall jag kolla TV. Imorgon skall jag vara med Amanda tror jag. Hörs kanske sen. Pussssss♥
Nytagen, som vanligt...

Kommentarer
Postat av: amanda

jag ringer dig imon när jag slutar, slutar halv fyra när slutar du? <3

2010-09-26 @ 19:35:57
URL: http://aamandanathalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0