Ändring

Hej. Är i skolan nu. Vi får vara inne på Facebook osånt. Så det är gööööött. Gör klart Powerpoint presentationen också. + Att ja bloggar! Nu är vi halvklass och chillar på datorerna. Ämnet är alltså DATA! Någon tog ju min nyckel i tisdags så gick till vaktmästaren idag och fick en ny. Skönt. Nu får ingen ta den igen, haha! När jag kommer hem skall jag göra mig i ordning och sen gå på Circuuuuus. Najs. Skall dit med Joanna och några! Efter det skall jag sova över med Saga och imon tror jag att hon och jag skall till stan! Men nu slutar vi snart. Eller. Ah, om en halvtimma. P.s Jag skall bli bättre på att uppdatera, jag har bara haft mycket med läxor och kompisar. Vår lärare är as snäll. Vi får göra VAD VI VILL på datan. Najs. Hörs sen. Puss
      
Jag och Joanna för ett tagsen. Joanna till höger och jag till vänsteeeer

Hanna och Petra! HAHAHA, de går i min klass och sitter bredvid mig. Petra är galen. (Som vanligt)
     

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahah nej då! Bara lite!:) <33

2010-09-21 @ 15:23:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0