Babysitter??

Hejsaan! Nu har jag städat mitt rum och belönat mig själv med en kopp te, nybakt bulle (vi gjorde 51 stycken igårkväll) och datan i knät. På min fot ligger lilla Hedda! Hon skall sova här och jag skall vara en slags 'hundvakt' till henne. Gud vad mysigt jag skall ha med henne. Chokladbrun och pytteliten är hon. Bedorande. Vi har också precis vart ute på en lååååång promenad, skönt i detta vädret. Men nu skall hon och jag sova, hon kröp precis upp vid min hals och la sig där och somna, så gosig. Nu skall jag sova med henne, är sjukt trött. Hörs sen med fler inlägg och bilder, puss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

får ni macdatorer på samskolan?

2010-10-16 @ 18:41:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0