Ny del i huset!

Hej. Nu ligger jag i mammas säng. Hon åker till jobbet snart. Men bella (min hund) stannar hemma med mig idag. Hon får inte jobba idag inte. Hehe. Nu skall jag upp, duscha, göra frukost, sätta på mig kläder i mitt nyaa ruuum, borsta tänderna och allt det där. TTYL

Oj justdet.. Byggubbarna är klara med den nya delen i huset, bild kan komma! Så nu på morgonen jobbar dem bara i vår friggebod som dem byggt som snart är klar. Exciting. Så kan jag ha liite sovmorgon istället för att vakna upp till ett jobbigt ljud, hehe. Sen efter jul skall vi börja med heeela vårt hus att bygga ut osv.. Ni vet, man måste ha bygglov och ritningar. Annars funkar det icke. Pusshaaj

Kommentarer
Postat av: S

Tack :)



Nicee!

2010-11-04 @ 11:28:15
URL: http://sospop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0