Nolife..


Namn: Vanessa

Efternamn: Wilson

Ålder: 13

Längd: 1.63 cm

Vikt: Över 39 Under 42

Ögonfärg: Blåa

Hårfärg: Brunett med blonda slingor

Syskon: En lillebror

Husdjur: 1 hund

Bor: New York (ne, bara min dröm) Men jag bor hemmaaa

Skola: Samskolan

Sjukdomar: Inga?

Tre frukter du tycker om: Clementin, Hallon, Plommon

Dricker helst: Naturellt vatten eller Bubbelvatten

Tycker om vintern: Sjukt mysig!

Tycker om sommaren: Den är ball

Våren: Gosig

Hösten: Möjsig den med

Har några kompisar: Ja? Haha

Några fiender: Nope

Flyttat någon gång: 1 gång

Ser på tv: Ja Love It!

Tycker du om sjukhus: Änte roliga

Göra idag: Shhlappa

Gjorde igår: Var med goaste av dem goaste

Gör just nu: Inget, gör denna skit

Är klockan just nu: 11:33

Vilken tid lägger du dig: Olika, helger när jag vill, vardagar 11

När kliver du upp: Halv 6 på vardagar och när jag vill på helger

Vad tycker du om dagens väder: Najs

Hunnit tröttna på frågorna: Ah

Vad vill du göra nu: Duscha, som jag skall göra nu för jag sitter i badrummet nu och gör detta, haha + Att jag vill åka till NY nuu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0