Frulle

Hej. Nu ligger jag i min säng och gör ingenting. Joo, chattar me världens gooing och kollar facebook. Idag skall jag vara med Amanda! Men om jag inte skall det så skall jag vara hemma med mammi som inte jobbar idag. Vi skall handla mat (storhandla), baka, kolla massa filmer och sånt! Riktigt go dag i regnet. Usch..

Skall berätta en annan sak för er som bara några vet. Nästa vecka på fredag åker jag och världens bästa pappa till NEW YORK i 6 dagar! Vet ni hur kul/mysigt vi kommer ha det? Skall faktiskt ta med min data tror jag. Så uppdatering blir det! Eller så tar vi bara med oss iPadsen så blir det uppdatering från dem men inga bilder, fast det är ju hur tråkigt som helst att jag är i New York och inte visar er bilder när jag är där. Jaja, vi får se hur det blir. Nu skall jag upp och käka frulle! Posshaaaaj


DET BÄSTA AV DET BÄSTA!!!

Kommentarer
Postat av: joanna

Rubriken HOOOOST

2010-11-02 @ 11:19:44
URL: http://thelifeofjoanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0