UPDATE FROM SPAIN

Tjaaaaaaaaa. Skall ha en Paus på bloggen men skall bara göra ett snabbt inlägg. Igår natt kom vi hit till Spanien. Nu är vi hemma hos familjen Cotton i deras stora fina hus. Vi har badat i poolen, skrattat, kollat på film i deras biorum och chillaaaaaaaaaat. Ikväll skall vi till Golfkrogen å käka middag. Imon skall jag till stan (PUERTO BANOS) med Rebecca och pappa. Skall köpa en låååååååååångklänning och Rayban. Vi bor i ett biiiiiiiigggggggggg hus. Bilder kommer på FACEBOOK när vi är hemma. Nu skall jag soooooooooola. Lav 2 u

Kommentarer
Postat av: saralee

härligt vanessa! sakna dig ! tror du att du kan göra en ny header till mig och gabi. för jag såg typ att du hade skrivit på nån kommentar att du kunde göra en? det skulle vart as snällt puss!

2010-07-16 @ 16:08:52
URL: http://tworedheads.blogg.se/
Postat av: julia j<3

2010-07-19 @ 09:19:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0