Tjosan I Trosan

Haj. Kom nyss hem från stanstanstanstan och nu chattar jag med Antonia. Köpte en brun klänning från Gina och Adrian köpte en t-shirt och fotbollstejp typ? Måste börja packa nu för imorgon åker jag till Glämsta i 2 veckor. TAGGAAAAAAAA!!!!!! Jääädrar vad kul vi kommer ha. Massa bilder kommer på Facebook, inte på bloggen. Så kika in där när jag kommit hem. Detta blir nog det näst sista inlägget innan jag åker imorgon. Nu skall jag packa och kolla på Kärleksagenterna. YO! Hörs, Pössssss♥
Knasbild..

Kommentarer
Postat av: joanna

VANESSA RING DÅÅÅÅÅÅÅ!!!!;S:o:o

2010-07-24 @ 20:28:08
Postat av: Anonym

och vanessa sluta hacka på lilli det är inte du i hela världen som skriveer så låt henne va det är ju bara positivt att hon gör det chilla!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-07-25 @ 00:46:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0