HEEEEEEEEEEEEY

Hej alla goa läsare. Nu är jag äntligen hemma igen. Det var sjukt kul på Glämsta. Det bästa året någonsin av alla gånger jag varit där. Idag hämtade mamma och Adrian hämtade mig på Centralen och sedan körde de hem mig till Joanna älskling som jag saknat så mycket. Under tiden jag var hos henne var mamma och brossan och kolla på fotbolls skor till honom. Najs. Nu skall jag upp till min mormor. Justdet. Mammi skickade ett par shorts till mig också när jag var på Glämsta. Från Tessie, väldigt nöjd... Och äääntligen är jag 13. Puss
Nervikta
Uppvikta
Mina ben ser knäppa ut. Meeeeeeeeeeeeeeeeeeen, skitsamma

Kommentarer
Postat av: marie!

sv: ok :)

2010-08-12 @ 20:19:37
URL: http://duvetmarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0