The Bernhardtz Familyyyyyy

Tjena. Nu är jag hemma hos familjen Bernhardtz där även Agnes familj är. Dem båda familjerna var ju med oss i Spanien. Den tiden saknar jag. Men den kommer tillbaka nästa år. Nu målar vi, jag chekar saker på Agnes nya Macbooooook och snart skall vi bada i deras pool. Alltså dem vi är hos, deras pooooool! Vi har as kul. Imorgon skall jag vara med världens bästa Saga. Love You So!♥ Nu skall vi fortsätta chiiiilllaaaa. Sen skall vi kolla film efter allt jag skrev vi skall göra. Ha det göttans mina läsare. Pussssspusssss
Lilla jag
Lilla gosiga jag igen
Mm, marabouuu
Men EUW..
Min lååånga tunga. Slå den ni.... Iallafall, jag och Agnes
Rolig bildtext jag har till alla bilder va? Hejdåå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0