Soon night in my beloved field

Tjenaa bloggen!
Kom precis hem från stan där jag var med Joanna och Amanda. Vi hade det möjsigt. Vi fikade osånt. Jag köpte en svart bh från hm, Joanna köpte jeans från Tessie och en annan sak, men Amanda köpte inget. Nu skall jag göra Biologi läxa vi har tills imorgon + att jag skall lyssna på musik samtidigt, sedan skall jag kolla TV och äta middag. Hörs nog innan jag går och lägger mig. Håll ut!
DAGENS:

Tunika från Jolou, Sjal från Ester Elenora, Jeans från H&M, Gråa strumpor från Juicy + Jofama jacka och Primes
Facelook: Hår utsläppt och plattat i sidbena, läppglans och parfym

(Denna outfiten utan sjal hade jag på skolfotot, fast då var mitt hår i mittbena + att jag hade mascara)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0