Mobilblogg - Hej bloggen! Sitter på busse...

Mobilblogg - Hej bloggen! Sitter på bussen nu påväg hem från stan. Köpte en brun stickad Ester Elenora sjal från Fiorucci. En sån ville mormor också ha när jag gick förbi hennes affär så fick ju pengar av henne och gå och köpa en till henne med! Idag i skolan var det rätt coolt. Nu skall jag fortsätta lyssna på musik på min älskade iPod. Sedan skall jag komma hem, äta och möta Joanna. Efter det bär det av till barnvakts sittande hos grannen. Puss, höörs


Kommentarer
Postat av: amanda

skulle inte vi ses idag eller? har du glömt mig?

2010-09-22 @ 19:19:03
URL: http://aamandanathalie.blogg.se/
Postat av: Anonym :P

Vad heter din mormors butik? :)

2010-09-23 @ 06:34:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0