Hejsan!

Hej. Igår kväll var jag hemma runt halv 2. Då gick jag direkt och la mig. Glömde helt bort att ta bort sminket. Så de får jag göra nu. Vaknade för ca. 1 timma sen och just nu känner jag mig rätt förkyld. Idag skall jag kanske träffa Cornelia. Mys! Vi skall nog hitta på nått kul. Och jag looovar er att min blogg skall bli mycket mer roligare på nått sätt. Som t.ex mer videoinlägg, bilder, och lite bättre uppdatering. + Att en helt ny design kommer snart. Exciting. Pözzzzzzz
Bild tagen igår. Hejdååå

Kommentarer
Postat av: Elina

kör veckans blogg, anmäl dej och du vill ;)

2010-09-12 @ 13:09:27
URL: http://godiisregn.blogg.se/
Postat av: amanda ♥

Heej nessa !



Gjorde ny header precis haha, härmade dejj o joanna som fan hahaha ! Hoppas de va okej, annars tar jag bort den igen. Love

2010-09-12 @ 19:07:26
URL: http://aamandamalmgren.blogg.se/
Postat av: Elina

vanessa? jag härmar ingen här, för det första så var det min kompis som gjorde den www.ttrolluunge.blogg.se ? och för det andra till och med om jag har en "likadan" header som du betyder det inte att du ska hoppa på mej o säga att ja e wb dej elr ngt? jag kanske okså vill ha en typ sån header? yaya vill inte starta ett bråk till nu men ville bara säga att jag inte tänkte härma dej och att det inte var ens jag som gjorde den, föresten ska ja få en ny -.-' så Peace ;)

2010-09-12 @ 20:42:26
URL: http://godiisregn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0