Svar På Alla Frågor

1. 600 kr
2. Villa och Hus är väl samma sak? Men villa
3. Vi har det väldigt bra
4. 10 Augusti
5. Jag tycker att jag får bra med saker som alla andra!?
6. Jag tar inte åt mig, men även om jag kommer på nått så skall alla hålla på! Prova själv!
1. Ja, det kan jag väl!
2. Någon gång
1. Vad har jag härmat Alexandra med?
1. Snygga jeans, tunika, skinnjacka, UGGS/Prime/Converse, Fet halsdduk, najs frilla + sminkning



1. Everything for you
2. Du är bäääässsst!  LOVE TO YOU 2 ! (L)


1. Gud vad ni skall fråga om man är bortskämd, fråga er själva istället! Är ni bortskämda? Men kolla upp!
2. Har massa märken. Ingen aning!
3. Ja? Jag handlar ju på H&M, Gina, Zara osv..
4. Jag använder inte Blocket, bara Tradera! Hitills har jag sålt mina skridskor på Tradera. Mycket nöjd!


1. Att min familj alltid håller ihop och att alla mina underbara vänner är friska. + Att jag vinner massa pengar för att shoppa för.



1. Ja
2. Ja
3. Haha, ja! (L)

Det var alla frågor, hoppas det blir mer nästa frågestund!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0