Bad Update!

Haj. Förlåt för dålig uppdatering! Men så blir det ibland.. Inatt sov jag, Filippa och Cornelia över hemma hos mig! Vi hade det jättemysigt och jättekul. Vi kollade ALI G IN DA HOUSE, United 93 och Solsidan. Sen låg vi bara och berättade massa 'gossips' sen förra året och nu. Imorse gjorde vi Amerikanska Pannkakor. Så gott! För en stund sen stack dem, och nu skall jag duscha å göra mig i ordning, sen vara med Ida. Saknat daj så mycket! Det skall bli kul. Hejdåå
Filippa & Cornelia
Bilder från igårkväll

Frukosten imorse

Kommentarer
Postat av: alma duzic

din blogg är jätte fin verkligen , hur har du gjort headern min är skit ful:(

2010-10-09 @ 17:39:04
URL: http://aamaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0