Myskväll med mamma!

Hej. Nu har mamma och jag precis ätit middag. Mumms. Innan det var vi på Hovåsboden och handlade mat. Vi köpte väldigt mycket kan man säga, hehe. Där träffade vi även Joanna och Mia. (Joannas mamma) Mamma och Mia stod och pratade medans jag och Joanna flummade runt, hehe.

Nu skall jag städa klart på mitt rum som jag och Joanna påbörjade när hon var här i eftermiddags igen. Då rensade vi i min garderob som snart är klar. Sen skall jag sätta på mig min Juicy, lägga mig i sängen med mamma och kolla DH + äta chips, dip och grönsaker, cola zero m.m. Tjockisar! Hehe. Imorgon tror jag att jag skall vara med Joanna igen. Hörs, pussheeej

FÖRRESTEN.. Haha vet ni vad jag, Joanna, Mia och mamma skall göra? VI SKALL ÅKA TILL ULLARED OM NÅGON MÅNAD, hahaha! Skrattar ihjäl mig men det kommer bli asballt.

Gammal ful och äcklig bild. Bläää

Kommentarer
Postat av: carolina

visa bilder på ditt rum nu när du gjort om det! och de ni gjor om i huset!

2010-11-05 @ 22:07:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0