Güten Mörgen!

Hej och Godmorgon. Vaknade nyss! Skall upp och duscha, klä på mig, sminka mig, borsta håret och allt de där! Najseee. Sen skall jag kolla TV / cheka datan osv. Seeeeeeenare idag skall mammy och jag dra oss mot IKEA. Det skall bli kul, för jag skall få nya möbler. Och som jag sagt! Före och efter bilder kommer på mitt rum. (Nya och gammla rummen/t)

Min design är lite konstig som ni ser, men den får vara så ett tag. Tills jag orkar röra på fläsket och göra en ny!
Bilder från igår och i förr går kommer senare idag!

Justdet.. Min pappa och lillebror åkte till London för en timma sen i 6 dagar! Hoppas dem har det roligt, nu är det bara mamma och jag hemma, TJOHOO! Fast nästa vecka på fredag drar ju jag till New York med bara pappi! FUNNYYY.

Men nu skall jag dra mig, och för ni som fortfarande sover! SLEEP WELL!


Old Pic

Kommentarer
Postat av: amanda

vill ha outfits! :)

2010-11-03 @ 11:10:30
Postat av: joanna

Vanessa. ring mig ditt köööööttt :D:D<3

2010-11-03 @ 11:44:52
URL: http://thelifeofjoanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0