Shop It Till You Drop It

Hej. Kom hem från stan nyss med pappi. Han köpte två skjortor på Fiorucci och jag hitta en cool MC jacka och en jättefin marinblå tjock nolita kofta där men köpte den aldrig. Har en liknande från Ralph Lauren som ni kanske vet.. Så behövde den ej. Köpte en Nolita blus från Grace och en Leopard sjal + Jeans från Zara. Mys. Sen fika pappa och jag och innan åt vi lunch. Mumma. Nu skall jag snart duscha, sen äta middag och sen kolla film med familjen. + Att jag skall gå ut med min höööönd. Puss
Nolita blusen från Grace
The Jeans from Zaraaaaaaaa
Sjalen från Zara
Och en rätt söt påse från Grace. Alla vet ju hur Zara påsen ser ut sååååååå

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej , fin blogg ! Jag är kanske lite efter men jag har inte följt din blogg på sistone men har börjat igen , du önskade dig en iphone 4 på din födelsedag fick du en ?

2010-08-24 @ 21:49:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0